Waarom is DOOH effectief?
- Exclusieve zichtbaarheid bij 250 duizend tot 2 miljoen kandidaten per maand:
Werkgevers blijven dagelijks op de radar van talenten.
Grootste bereik in Randstad. - De missie, de visie en de cultuur van een organisatie
worden tijdens DOOH-campagne voor kandidaten zichtbaar. - De gunstig gelegen locaties worden bezocht door:
studenten, young professionals en ervaren medewerkers. - Lange bezoektijd van de locaties.
De gemiddelde bezoektijd van de locaties door kandidaten: 2 uur en 45 minuten per week. - Flexibel inspelen op actualiteiten.
Werkgevers hebben de mogelijkheid om (verschillende) uitingen en full motion video’s van het bedrijf in te zetten.
Werkgevers spelen daarmee in op de actualiteit. - Onderzoek toont aan dat 83%
van de mensen Digital Out of Home reclame opmerkt. Werkgevers kunnen via bewegende beelden op de DOOH-schermen
tonen hoe het er bij hen op de werkvloer aan toe gaat. - Werkgevers ‘verzuipen’ niet in de massa van online campagnes.
Bij veel online campagnes ‘verdrinken’ werkgevers in de massa. Adverteren bij vacaturebanken leidt ertoe dat werkgevers
nauwelijks meer opvallen. Echter, via de DOOH-campagnes blijven werkgevers altijd in beeld! - Realiseren van directe conversie.
Begin 2022: target advertising en directe conversie via Digital Out of Home schermen.