Employer Branding
Waarom Employer Branding?
Uit onderzoek is gebleken dat werkgevers met een positieve reputatie twee keer zoveel sollicitanten hebben dan organisaties zonder een reputatie.
Een sterke ‘Employer Brand’ is dus essentieel om talentvolle medewerkers aan te trekken en vast te houden. Steeds meer organisaties erkennen dan ook de kracht van Employer Branding. Het is essentieel om structureel te bouwen aan een sterk werkgeversmerk.
Wat kunnen wij voor u als werkgever betekenen?
Recruitment en Marketing raken steeds meer in elkaar verweven! Middels een Employer Branding campagne krijgt u als werkgever een sterke voorkeurspositie op de arbeidsmarkt. Dit creëren wij door op een onderscheidende manier uw werkgeversboodschap kenbaar te maken op alle relevante plaatsen in Nederland.
Naast online kanalen zetten wij namelijk ook Digital Out of Home in om u als werkgever te promoten. En voor u het weet wordt u als werkgever op handen gedragen!
Waarom onderscheiden wij ons in Employer Branding?
1. Online en offline op radar van gewenste doelgroep kandidaten
Uw werkgeversboodschap is niet alleen online zichtbaar, maar ook in de echte wereld. Wij zorgen ervoor dat u als werkgever op Linkedin en andere online kanalen bij de gewenste doelgroep zichtbaar bent. Maar ook op de locaties in de samenleving waar uw doelgroep veel tijd doorbrengt.
Om die reden zetten wij ook vooral in op Digital Out of Home (DOOH).
Onze concurrenten richten zich alleen op online kanalen. Wij geloven juist in de combinatie van online en offline! Momenteel zijn wij de enige partij in Nederland die deze mix van online en offline mogelijk maakt.
2. Eigen mediakanaal en online retargeting
Wij beschikken over een groot Digital Out of Home netwerk waarbij wij maandelijks een grote groep potentiële kandidaten (meer dan 250.000) bereiken en deze groep vervolgens online retargeten. Middels onze DOOH-schermen zetten wij namelijk in op ‘Branding’ en ‘Influencing’. Vervolgens kunnen wij de doelgroep online retargeten en zorgen voor conversie.
3. Gebruik van filmtrailers tijdens campagne
Wij geloven niet in nietszeggende Employer Branding campagnes waar veel werkgevers in blijven hangen. Wij kiezen er bewust voor om de werkgeversboodschap innovatief vorm te geven en de aandacht te trekken van de gewenste doelgroep. Wij zetten geregeld filmtrailers in om bij kandidaten voor altijd op het netvlies te blijven.