Visie en kernwaarden
Een aantal kernwaarden zijn het hart en succes van de Digital Concepts Factory (DCF).
De professionals van DCF zijn er van overtuigd dat bij het zakendoen het van essentieel belang is te allen tijde respect te tonen en elke partner de gewenste aandacht te geven.
1. Beleving door participatie en interactie
Voor het welslagen van een campagne is het van levensbelang dat de target groep het merk of de werkgever op allerlei mogelijke manieren beleeft, zowel online als offline. Voor een consument of kandidaat moet de drempel om te participeren laag zijn. Daarnaast moet het ‘fun’-effect bij iedere campagne eruit springen. Het streven is om campagnes competitief en ‘social’ te maken.
2. Cijfers
Campagnes worden gemeten op basis van ‘real time information’. Op basis van ‘real time information’ worden ingezette campagnes tijdig geëvalueerd en bijgestuurd om de juiste doelgroep zo efficiënt mogelijk te benaderen en te bedienen.
3. Passie
Het team streeft naar zakelijk succes op de lange termijn en gaat niet voor het snelle geld, maar voor een langdurige relatie. Het team is enthousiast over het werk, collega’s en de vakgebieden Marketing en Human resources.
4. Betrouwbaarheid
Eerlijkheid is een belangrijke drijfveer. Het heeft geen zin om te hoge en niet realistische verwachtingen te scheppen. Relaties met klanten zijn dan ook gebaseerd
op vertrouwen. Afspraak is afspraak!
5. Innovatie
Medewerkers van DCF zijn innovatief ingesteld en zoeken altijd de beste oplossing.
Dit doen zij door vooruit te lopen op nieuwe ontwikkelingen en behoeften.
6. Authenticiteit
Als bedrijf respecteert DCF de culturele verschillen. DCF zoekt naar verschillen en bouwt tegelijkertijd aan nieuwe bruggen. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een open en directe benadering. Onze professionals staan met beide benen op de grond.
Heeft u vragen?
Wij komen graag in contact met u.