De nieuwe standaard voor campagnes

Wij ontwikkelen baanbrekende en innovatieve digitale concepten voor diverse organisaties. Organisaties gebruiken deze concepten voor hun nieuwe campagnes. Tijdens deze campagnes ligt de focus op ‘interaction’ met (potentiële) klanten en het verkrijgen van ‘real time information’. Op deze manier kunnen resultaten van campagnes ‘real time’ worden gemeten, geëvalueerd en eventueel direct worden bijgestuurd.

“In de traditionele loyalty programma’s verzamelen bedrijven verkoop -of transactiegegevens.”

Accountability

Anderzijds ligt onze focus op het terug dringen van de (marketing)kosten. Ons doel is om met minder marketingkosten zoveel mogelijk nieuwe en bestaande klanten effectief te bereiken. Wij maken gebruik van een innovatief digitaal platform, waarbij bedrijven en consumenten continu met elkaar in verbinding staan.

Juist deze continue interactie leidt ertoe dat niet alleen bedrijven profiteren van deze kostenbesparingen, maar ook (nieuwe) klanten.

“Tegenwoordig is elke beweging van een consument ruwe data dat gebruikt kan worden in nieuwe generatie loyalty programma’s.”

Concepten op maat

Een van onze specialiteiten is het creëren van op maat gesneden concepten. Allereerst nemen wij de tijd om het merk en de markt van onze klanten te doorgronden. Wij brengen de klant vervolgens volledig in kaart om vervolgens op basis van onze uitgebreide ervaring, inzichten en vaardigheden een concept op maat te creëren.

Hieruit volgt een ‘digital concept’ dat naadloos aansluit op de specifieke marketingstrategie en merkbelofte van een klant. Het eindresultaat is een optimaal renderend programma dat de strategische doelstellingen van onze klant ondersteunt. Op deze manier stellen wij bedrijven in staat een duurzame band met hun klanten op te bouwen en versterken wij daarmee het succes van al onze partners. Zo zetten wij nieuwe standaarden in relaties!

Kortom:

Ons doel is om in nauwe samenwerking nog niet bestaande klanten te transformeren tot nieuwe klanten. Vervolgens vindt de transitie plaats van nieuwe klanten naar reguliere klanten. Deze reguliere klanten worden uiteindelijk getransformeerd tot loyale klanten en ware ambassadeurs van uw bedrijf.